Obrazek użytkownika Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania.: 
Zaraz po wyborach samorządu uczniowskiego spotkaliśmy się: my opiekunowie z przedstawicielami samorządu uczniowskiego oraz z radą rodziców w celu zaplanowania naszego budżetu. Mając już doświadczenie z ubiegłego roku co do zbiórki makulatury i pozyskiwanych w ten sposób pieniędzy oraz dyskotek i kiermasz y przewidywaliśmy kwoty, które możemy uzyskać. Następnie zaplanowaliśmy większe akcje i imprezy, które będziemy organizować i kwoty, które możemy na nie wydać. Ustaliliśmy, że wszystkie pieniądze będą trafiały na konto rady rodziców, a my poprzez składanie podań będziemy mogli te pieniądze pobierać do kwoty wspólnie ustalonej.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Nie mieliśmy większych trudności poza terminem spotkania tak by wszystkim pasował (jest nas dużo)

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

W realizację wyzwania poza uczniami, którzy zgłaszali nam swoje pomysły na pozyskanie pieniędzy jak również na co je przeznaczyć była zaangażowana pani dyrektor i panie z sekretariatu, które zawsze chętnie służą nam pomocą i podpowiadają praktyczne rozwiązania.

Inne pliki związane z realizacją wyzwania: 
  1. 1. Budzet su.docx (15KB)
Które wyzwanie z obszaru "Zasoby i kwestie formalne" wybraliście do realizacji?: 
2. W uzgodnieniu ze szkołą i radą rodziców tworzymy budżet samorządu uczniowskiego uwzględniający wydatki i przychody na działania uczniowskie do końca bieżącego roku szkolnego.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Po pierwszym semestrze możemy stwierdzić, że naszym największym sukcesem jest to, że mieścimy się w przewidywanych kwotach, a nawet nasz przychód jest większy niż przewidywaliśmy. Dzięki temu mogliśmy przeznaczyć sporą sumę pieniędzy na cel charytatywny, którego podjęliśmy się jako szkoła i jako samorząd uczniowski.

Komentarze

xxx

Dzięki za dodanie relacji!

AKCEPTACJA

Brawo! O to właśnie chodziło! Zaplanowaliście wspólnie wydatki i przychody na podstawie planowanych działań i zdecydowaliście o sposobie gromadzenia środków. Zwykle pierwsze spotkanie to jeden z najtrudniejszych elementów takich przedsięwzięć, ale udało Wam się pokonać tę trudność. Macie rację, mieszczenie się w oszacowanych kwotach, a nawet większy przychód to prawdziwy sukces w tym wyzwaniu, a przeznaczenie tej nadywżki na cel charytatywny godne podziwu, piękny gest! Jesteśmy z Was dumni! :)
 
Dziękujemy za konkretne wyliczenia, mamy nadzieję, że inne szkoły zainspirują się i biorąc z Was przykład, także będą starały się zaplanować swój budżet. Czy moglibyście podzielić się z nami swoimi przemyśleniami, co daje takie planowanie budżetu? Czy coś zmienia? Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych refleksji. Wskazówka dla Was - warto pod koniec roku zastanowić się, co dało nam takie planowanie budżetu, mocne i słabe strony tego procesu oraz jak można usprawnić go na przyszły rok? Może już macie takie przemyślenia i moglibyście nam coś powiedzieć na ten temat? Dajcie znać! :)
 
Gratulujemy jeszcze raz!
 
Ula