Obrazek użytkownika Zespół Szkół Nr 1 im. Władysława Orkana w Nowym Targu
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania : 

W naszej demokratycznej szkole zawsze liczymy się z głosem innych. Dobra komunikacja pozwala na sprawny przepływ informacji pomiędzy władzami samorządu uczniowskiego, a uczniami. Każdy jest inny, ale wszyscy jesteśmy równi.
Komunikacja w naszej szkole jest bardzo rozwinięta dzięki masowym środkom przekazu.Nasz samorząd wyszedł z innowacyjnym pomysłem założenia grupy na portalu społecznościowym, który jest głównym przekaźnikiem informacji w szkole i poza nią.
Do realizacji wyzwania zaangażowaliśmy naszego przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego, wszystkich przedstawicieli poszczególnych klas, kompetentnych uczniów i nauczycieli. Za przygotowanie i realizacje odpowiedzialni byli : Jolanta Strzęp i Maks Maruszczak z klasy 3GR oraz Krystyna Gubała, Emilia Koperniak i Szymon Maciaszek z klasy 3FI. Pracę nadzorowali opiekunowie Samorządu Uczniowskiego w składzie : Joanna Kapel, Anna Ryś i Maria Giełczyńska.
Stworzyliśmy zgrany zespół, który sumiennie wykonuje swoje zadania.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

Do realizacji wyzwania zaangażowaliśmy naszego przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego, który był mediatorem pomiędzy nami, a dyrekcją, wszystkich przedstawicieli poszczególnych klas, kompetentnych uczniów i nauczycieli

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Na drodze do realizacji wyzwania nie napotkaliśmy żadnych trudności, ponieważ nasze profile są adekwatne do współpracy w społeczeństwie. Poprzez stworzenie tej grupy poprawiliśmy komunikację pomiędzy uczniami, a władzami samorządu i szkoły

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

na pewno nastąpił sprawny przepływ informacji między wszystkimi podmiotami społeczności szkolnej (między uczniami- SU- opiekunami SU - innymi nauczycielami i dyrekcją, uczniowie chętniej przekazują informacje i wszelkie pytania i wątpliwości drogą internetową, nastąpiło większe zaangażowanie naszych kolegów i koleżanek w życie szkoły

Które wyzwanie z obszaru "Komunikacja i media" wybraliście do realizacji?: 
1. Tworzymy nowy uczniowski środek przekazu informacji w naszej szkole.

Komentarze

xxx

Dziękujemy za dodanie relacji!

Kolejny krok milowy w pracy SU! Chętnie dowiemy się, na jaki dokładnie środek komunikacji zdecydowaliście się i jak on działa. To bardzo ważne, abyście szczególnie wy, jako pomysłodawcy i administratorzy, panowali nad narzedziem, z którego korzystacie. Pamiętajcie, aby zwrócić uwagę na wszelkie utrudnienia w dostępie, odczytywaniu treści, udostępnianiu treści i tak dalej. Zawsze możecie odezwać się do nas po pomoc, ujarzmimy nawet najbardziej skomplikowane nowinki medialne i techniczne! :) 

Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Waszym spotkaniu. Jakich zadań dokładnie się podjęliście i jak podzieliliście je między sobą? Co oznacza, że w zebraniu brali udział "kompetentni uczniowie"? Chyba każdy ma kompetencje do komunikowania się w grupie :) Dlaczego nazwaliście przewodniczącego "mediatorem" i jakie dokładnie spełniał funkcje? Niestety nie rozumiemy też, co oznacza "profile adekwatne do współpracy w społeczeństwie" :( 

Dajcie nam trochę wskazówek! :D

 

 

Martyna

xxx

Nowy środek przekazu dla uczniów, który stworzyliśmy to grupa Samorządu Uczniowskiego na Facebooku. Adminem mianowaliśmy przewodniczącego SU, który ma za zadanie kontrolowanie dodawanych treści. Tak jak pisaliśmy wcześniej, jest również mediatorem, czyli łącznikiem między uczniami, a dyrekcją naszej szkoły. To właśnie on przekonuje dyrekcję do wielu wspaniałych pomysłów i wraz z opiekunami decyduje, które inicjatywy uczniów są warte przemyślenia. Na spotkaniu SU wspólnie zastanawialiśmy się jak taka grupa może wyglądać i w jaki sposób powinna funkcjonować. Pisząc o kompetentnych uczniach, mieliśmy na myśli takich, na których można bezwarunkowo polegać. Jeżeli chodzi o profile adekwatne do współpracy w społeczeństwie, to mieliśmy na myśli nas samych, czyli uczniów, którzy :
- nie boją się wyzwań
- potrafią rozmawiać z ludźmi
- potrafią pracować niezależnie od zaistniałej sytuacji
- są otwarci
- współpracują zarówno z uczniami jak i z nauczycielami
Mam nadzieję, że sukcesywnie odpowiedzieliśmy na nurtujące Was pytania. Pozdrawiamy ;)

xxx

Nowy środek przekazu dla uczniów, który stworzyliśmy to grupa Samorządu Uczniowskiego na Facebooku. Adminem mianowaliśmy przewodniczącego SU, który ma za zadanie kontrolowanie dodawanych treści. Tak jak pisaliśmy wcześniej, jest również mediatorem, czyli łącznikiem między uczniami, a dyrekcją naszej szkoły. To właśnie on przekonuje dyrekcję do wielu wspaniałych pomysłów i wraz z opiekunami decyduje, które inicjatywy uczniów są warte przemyślenia. Na spotkaniu SU wspólnie zastanawialiśmy się jak taka grupa może wyglądać i w jaki sposób powinna funkcjonować. Pisząc o kompetentnych uczniach, mieliśmy na myśli takich, na których można bezwarunkowo polegać. Jeżeli chodzi o profile adekwatne do współpracy w społeczeństwie, to mieliśmy na myśli nas samych, czyli uczniów, którzy :
- nie boją się wyzwań
- potrafią rozmawiać z ludźmi
- potrafią pracować niezależnie od zaistniałej sytuacji
- są otwarci
- współpracują zarówno z uczniami jak i z nauczycielami
Mam nadzieję, że sukcesywnie odpowiedzieliśmy na nurtujące Was pytania. Pozdrawiamy ;)