Obrazek użytkownika Szkoła Podstawowa nr 17 im. T. Kosciuszki w Płocku
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania.: 

Realizacja zadania rozpoczęła się od dyskusji w ramach godzin z wychowawcą poszczególnych klas, gdzie i w jaki sposób stworzyć kącik relaksacyjny. Nastęnie samorządy klasowe przekazały pomysły klas na zebraniu Rady SU z panią dyrektor. Już podczas zbierania pomysłów podczas diagnozowania potrzeb uczniów pojawiły się głosy o stworzeniu takiego kącika. Na zebraniu pani dyrektor wyznaczyła dwa takie miejsca w szkole - jedno dla młodszych dzieci i drugie dla starszych. Uczniowie wnioskowali o zakup np. poduch do siedzenia, piłkarzyków i innych gier. Część z tych pomysłów dyrekcja rozpatrzyła pozytywnie. Przeznaczyła na to określoną kwotę i uczniowie głosowali, co chcieliby, żeby zostało zakupione. Wygrały piłkarzyki i naklejane na podłogę gry np. klasy.
Sami zaś przynieśłi z domu poduchy , maskotki, które na stałe znajdują się w wyznaczonej części holu, gdzie również zostaly przyniesione materace. Wybór kącika teżnie jest przypadkowy, gdyż obok znajdyje się tablica, na której uczniowie mogą zamieszczać swoje przemyślenia, rysunki itp.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

Grupa projektowa, Rada SU, samorządy klasowe oraz wszyscy uczniowie, jaki opiekunowie SU.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Wybranie takiego miejsca i negocjacja z p. dyrektor o jego wyglądzie. Pani dyrektor uświadomiła nam, że nie wszystkie pomysły są realne.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Udało nam się przeorganizować część holu tak, jak chcieli uczniowie. Był to ich pomysł i ich zaangażówanie na miarę oczywiście mozłiwośći. A możliwości były niestety ogranczone ze względu np. na wiek uczniów ( nie mogą wykpnywać prac typu malowanie sal itp. jak np. uczniowie starsi). Ale cieszymy się, ze chętnie przynosili poduszki, że chętnie tam siadają. Oczywiście za największy swój sukces uważąja, że mogli decydować razem z p. dyrektor o zakupie sprzętu, który umila im czas. Poczuli się ważni w tworzeniu przestrzeni szkolnej i podejmowaniu decyzji.

Zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania: 
Które wyzwanie z obszaru "Podejmowanie decyzji" wybraliście do realizacji?: 
2. Wybrany fragment przestrzeni szkolnej zostaje przeorganizowany przez uczniów i dla uczniów (np. stworzenie kącika wypoczynku, remont sal zgodnie z zaleceniami uczniów, mural na ścianie szkoły stworzony przez uczniów, itp.)
Linki związane z realizacją wyzwania: 
sp17.plocman.pl