Obrazek użytkownika Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Nasza Szkoła" im. J. Korczaka
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania : 

Radio Węzeł powstało w naszej szkole aby Samorząd uczniowski komunikował się szybko i skutecznie z całą społecznością szkolną. Uczniowie postanowili wykorzystać przerwę śniadaniową (uczniowie pozostają w klasach) do ogłaszania działań podejmowanych przez Samorząd Uczniowski. Samorząd organizuje różne gry międzyklasowe podczas przerwy, co sprawia, że wszyscy uczniowie mogą brać czynny udział w życiu szkoły.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

- nauczycielka informatyki,
- rodzic, który montował głośniki w klasach i sprzęt w sali komputerowej,
- dyrekcja szkoły

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Najtrudniejsze okazało się wyznaczenie osób odpowiedzialnych za codzienne przekazywanie informacji. Ostatecznie ustalony został grafik uczniów odpowiedzialnych w poszczególnych dniach za radio oraz ewentualne zastępstwa.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Sukcesem jest, to że wszyscy uczniowie szkoły są skutecznie informowani o planowanych wydarzeniach w szkole. Nauczyciele korzystają z pomocy Samorządu Uczniowskiego przy organizacji konkursów, wyjść.

Które wyzwanie z obszaru "Komunikacja i media" wybraliście do realizacji?: 
1. Tworzymy nowy uczniowski środek przekazu informacji w naszej szkole.

Komentarze

xxx

Dzięki za dodanie relacji!

AKCEPTACJA

Wow! Bardzo fajny pomysł na dotarcie do wszystkich uczniów! Super, ze udało Wam się technicznie zorganizować to przedsięwzięcie! Radiowęzeł to ambitny pomysł i nie lada wyzwanie. Potrafiliście dogadać się z dorosłymi i znaleźć potrzebne wsparcie, aby to zrealizować. Brawo! Macie racje wyznaczenie odpowiedzialnych za pewne zadania osób i ułożenie grafiku (super, że nie zapomnieliście o zastępstwach!) to bardzo trudny element wielu wyzwań, ale tylko dzięki dobremu grafikowi i odpowiedzialności radiowęzeł może dobrze działać i spełniać swoją funkcję. Dlatego pilnujcie planu!

Bardzo jesteśmy ciekawi jakiego rodzaju komunikaty przekazujecie? Czy ktoś je wcześniej pisze? Redaguje? Sprawdza? Może pokażecie nam przykładowy komunikat? Niezwykle interesujące są także gry międzyklasowe, o których piszecie! Kto je prowadzi? W jaki sposób? Jak wyglądają takie gry? Przybliżcie nam ten temat koniecznie!

 

Gratulujemy! Trzymamy kciuki za dalsze rozwijanie się radiowęzła!

 

Ula