Obrazek użytkownika Szkoła Podstawowa nr 20
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania : 

Już na pierwszym spotkaniu przedstawicieli SU ustaliliśmy, że naszą formą komunikacji ze społecznością uczniowską będzie skrzynka na pytania/propozycje oraz tablica informacyjna. Nasze koleżanki z klasy 6 zaproponowały, że przygotują skrzynkę i plakat informujący uczniów o takiej formie komunikacji. Aby przyciągnąć uwagę uczniów wymyśliły dla skrzynki imię - Pytajek, a następnie ją ozdobiły. Podczas zebrań przedstawicieli SU skrzynka jest otwierana, a wszystkie karteczki od uczniów są czytane i analizowane. Domyślamy się, że niektórych spraw nie będziemy w stanie sami rozwiązać, dlatego zamierzamy konsultować z dyrekcją i nauczycielami albo innymi osobami odpowiedzialnymi poruszane w wiadomościach sugestie. Miejscem, gdzie zamierzamy umieszczać odpowiedzi na nurtujące społeczność uczniowską kwestie będzie nasza tablica informacyjna, która zyskała nowy nagłówek oraz została podzielona na 3 sekcje:
-Ranking (pojawia się tam punktacja za poszczególne zadania szkolnego konkursu o tytuł Super Klasy),
-Zadanie (w każdym miesiącu pojawia się nowe zadanie dla klas w konkursie Super Klasy)
-Aktualności (pojawia się tam szczęśliwy numerek oraz informacje o wydarzeniach, będą tam także odpowiedzi na pytania uczniów).

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

Spoza zespołu projektowego były zaangażowane uczennice klasy 6.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Najtrudniej jest zachęcić uczniów do wyrażania swoich próśb, opinii i propozycji. Uczniowie jeszcze nie są przyzwyczajeni albo przekonani do takiej formy komunikacji.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Coraz więcej uczniów jest zainteresowanych informacjami, które podajemy na naszej tablicy.

Zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania: 
  1. 1. 20180104 143745.jpg (4MB)
  2. 2. 20180111 093722.jpg (4MB)
Które wyzwanie z obszaru "Komunikacja i media" wybraliście do realizacji?: 
2. Wprowadzamy stały sposób komunikacji na linii władze SU – uczniowie oraz uczniowie – władze SU.

Komentarze

xxx

Dziękujemy za dodanie relacji!

Pytajek to świetna sprawa - wybraliście ciekawą formę, która zachęca do korzystania z niego! Podoba nam się też, że napisaliście, ile z tego sukcesu możecie zawdzięczać sami sobie. Często dopytujemy się uczestników, kto i w jaki sposób zasłużył się w projekcie, aby pokazać Wam, jak wiele zrobiliście dla jego sukcesu. Wam chyba nie trzeba tego przypominać! :) 

Każda nowinka może na początku spotkać się z oporem lub małym zainteresowaniem, ale nie powinniście się poddawać! Może przemyślcie, jak Pytajka wypromować, ewentualnie trochę zmienić. Jeśli zobaczycie, że przez bardzo długi czas nie znalazł on jednak zastosowania, spróbujcie wymyślić inną formę komunikacji razem ze swoimi kolegami i koleżankami. Na pewno znajdziecie idealny sposób na komunikację, ale i tak idzie Wam świetnie :)

Czy nie chcielibyście w kolejnej relacji powiedzieć więcej o rywalizacji o tytuł Super Klasy? Wydaje się to być ważnym elementem życia szkoły. 

 

Gratulujemy sukcesów!

Martyna