Obrazek użytkownika Szkoła Podstawowa nr 86
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania.: 

Było bardzo burzliwie!. Ilość pomysłów przeszła nasze oczekiwania. W poprzednim roku szkolnym w ramach Budżetu Uczniowskiego wygrał projekt kącika wypoczynkowego. Kącik ten cieszy się ogromnym zainteresowaniem uczniów. Chcieliśmy zorganizować drugi i troszkę większy. Niestety nasza szkoła nie jest duża - pomysł szybko przepadł. Drugi pomysł - pomalowanie na części chodnika gier chodnikowych. Niestety i ten przepadł - rozpoczyna się remont ostatniego z boisk w naszej szkole i to co byśmy zrobili szybko zostałoby zniszczone. Projekt ten został przesunięty na następny rok szkolny. Pojawiła się ostatnia iskierka nadziei, że uda nam się ten punkt zrealizować. Od kilku lat SU starał się o wymianę starych ławek przed szkołą. Niestety koszt był zawsze zbyt duży. Wielokrotnie SU prowadził rozmowy z Dyrekcją. Każda ze stron chciała zmian ale finansów brakowało. Pewnego dnia Dyrekcja poinformowała, że Rada Dzielnicy będzie wymieniać na Plantach ławki i możemy otrzymać te, które są obecnie. I tak miesiąc temu zostały zainstalowane nowe dla nas ławki. Niestety były bardzo brzydkie. Podjęliśmy się ich renowacji.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

Poprosiliśmy pana konserwatora, aby nam pomógł je odpowiednio wyczyścić.
Ponieważ z innych naszych działań zostały nam farby i barwniki - szybko wzięliśmy się do pracy. Z panią plastyczką uzgodniliśmy kolorystykę ławek. I tak rozpoczęło się malowanie. Ławki malował przewodniczący szkoły wraz z trzema innymi chłopcami.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Najtrudniej było wybrać dzień do malowania - pogoda i lekcje uczniów.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Wszystkim ławki się podobają. Są w kolorach logo szkoły. Pięknie wyglądają na tle nowej elewacji szkoły. Ciekawe jak ławki będą się reprezentować zimą?

Zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania: 
Które wyzwanie z obszaru "Podejmowanie decyzji" wybraliście do realizacji?: 
2. Wybrany fragment przestrzeni szkolnej zostaje przeorganizowany przez uczniów i dla uczniów (np. stworzenie kącika wypoczynku, remont sal zgodnie z zaleceniami uczniów, mural na ścianie szkoły stworzony przez uczniów, itp.)