Obrazek użytkownika Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Nasza Szkoła" im. J. Korczaka
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania.: 
Uczniowie Samorządu Uczniowskiego postanowili wspólnie z Radą Rodziców urządzać kiermasze szkolne przy okazji świąt oraz bufety podczas wydarzeń szkolnych m.in. Piknik z Pupilem. Pieniądze, które uda się zebrać podczas akcji zostaną przeznaczone w połowie na cel charytatywny. Jak zostanie wydana druga połowa zdecydują uczniowie całej szkoły wypełniając ankietę. Propozycje, które zostaną umieszczone w ankiecie, zbierane są od przewodniczących klas - 2 z każdej klasy. Ponadto uczniowie Samorządu samodzielnie wykonują ozdoby sprzedawane podczas kiermaszy i przygotują posiłki do bufetów. Uczniowie szkoły zaproponowali Samorządowi pomoc w wydawaniu i pisaniu gazetki szkolnej, z której sprzedaży pieniądze zostaną włączone w budżet SU.
Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Zorganizowanie uczniów odpowiedzialnych za napisanie tekstów do gazetki szkolnej.

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

rada rodziców, przewodniczący klas, Samorząd Uczniowski

Które wyzwanie z obszaru "Zasoby i kwestie formalne" wybraliście do realizacji?: 
2. W uzgodnieniu ze szkołą i radą rodziców tworzymy budżet samorządu uczniowskiego uwzględniający wydatki i przychody na działania uczniowskie do końca bieżącego roku szkolnego.
Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Udało nam się zebrać sporą kwotę podczas kiermaszu wielkanocnego. Cieszy nas propozycja uczniów szkoły na wydanie połowy budżetu na cele charytatywne

Zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania: 

Komentarze

xxx

Dzięki za dodanie relacji!

AKCEPTACJA

Świetnie, że organizujecie kiermasze i wpadliście na pomysł z gazetką, pozyskiwanie funduszy w ten sposób wymaga wiele pracy, brawa za Waszą samodzielność! Dzięki temu możecie zdobyć pieniądze na to, czego potrzebujecie, chociaż zarządzanie nimi nie jest łatwe. Przeznaczanie części zdobytych środków na cele charytatywne to piękny gest! Cieszymy się ogromnie, że zdecydowaliście się zapytać uczniów, jakie mają potrzeby i pomysły w związku z posiadaną przez Was kwotą. Brawo! Właśnie w taki sposób działają budżety partycypacyjne, ludzie sami mogą zdecydować. na co idą dane środki. Świetny kierunek, moi drodzy! :) Dzięki za fotki! Jaki macie pomysły na wydanie posiadanych funduszy? Chętnie się dowiemy więcej!
 
Brawo!
 
Ula